Måndag...

Idag har jag känt mig lite nere, det är ju måndag.
Var tänkt att jag skulle till biblioteket, och gå på morgonpromenad som det egentligen är meningen att jag ska göra varje dag, men som hänt typ en gång i veckan...ungefär. :(
Men så blev det inte, blev beordrad att stanna hemma och vänta på leverans av hundfoder som skulle komma mellan 9-11, men som anlände vid 12...så där var ju hela förmiddagen förstörd i väntan på dem. Och självklart börjar det ju regna så att jag inte får någon lust att ta mig ut.
Sätter mig istället i storarummet i soffan med musik i bakgrunden och doftljus på bordet framför mig, med ett glas med kaffe i handen. Och som ni kanske förstår så är det självklart väldigt mysigt, men kan samtidigt vara väldigt deprimerande. Gissa vilket humör jag hamnade i...

Jaja, jag känner ändå att jag gjort en hel del idag, trots att det inte alls blev som jag hade planerat. Och imorgon SKA jag banne mig ut på min morgonpromenad och till biblioteket....om det inte regnar förstås. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0