Ösregn och gos med galna Quirell

Det blev ingen strand idag. Det har ju ösregnat halva dagen typ. Har knappt gått utanför dörren överhuvudtaget, har dock varit på biblioteket o lämnat tillbaka film och tidningar.
22:30 ikväll är det dags för DEXTER!
Ser jag fram emot!

Jag skulle även vilja påpeka att jag inte har druckit något kaffe idag!! INGET KAFFE, INTE EN DROPPE!

Just nu sitter jag i sängen och lyssnar på Deliver Us, från Prinsen av Egypten. Samtidigt springer Kung Caspians son Quirell runt i min säng som en jäkla galning. Han satt precis uppe på min kudde och vilade lite, men sen fick han fnatt och stack igen. Inte alls lika lugn och gosig som sin far.


Busiga Quirell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0