Myslördag med bio och högklackat

Idag har varit en riktigt skön lördag, jag har sovit halva dagen och resten har jag bara legat i sängen och läst, tittat på film och lyssnat på musik. Jag känner mig riktigt utvilad för första gången på evigheter sen. Har sovit så himla dålig och har haft insomningsproblem som heter duga. Oftast har jag inte börjat bli trött fören runt 3-4 tiden, och det oftast efter en promenad ute i den mörka natten.
Jag har pratat med Sanne i telefon, det var länge sedan vi hade ett sånt mysigt samtal när vi båda håller på med något annat samtidigt som vi pratar och man känner inget tvång av att behöva underhålla varandra, utan man berättar bara vad man gör och vad man tänker på. Delar med sig av sin egen vardag liksom.

Vi bestämde att vi ska på bio ikväll! Jippi! Det blir Harry Potter igen, två gånger är helt okej att se en film på bio...Jag kan kanske hålla med om att fyra gånger kan vara lite överdrivet att se en film på bio...(Mamma Mia)

Så nu ska jag göra mig iordning innan det är dags att traska iväg mot tåget.
Eftersom Sanne aldrig sett mig i högklackade skor innan så blir det gårdagens outfit som gäller. Hade det iof bara när vi var och handlade, så man kanske borde säga "gårdagens outfit under en timme"...


Kommentarer
Postat av: Lollo

Du e så fiiiiiin! Jag har också svart klänning o svarta skor så vi får matcha nån dag när vi går på.. bio ;)

2009-08-10 @ 17:10:00
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0