Komvux

Idag började då Komvux. Skulle läsa Engelska B, Historia A och Arbetssätt & Lärande.
Dagen började klockan 9 med upprop o lite info.
Sen började terminens första lektion, som för min del var engelska B.
Efter det gick jag till studievägledaren för att fråga om Arb & Lär-kursen, då jag inte fått ngt schema om den ännu.
Då visade det sig att den kursen inte skulle starta...JAMEN GUD SÅ TREVLIGT att man får reda på det INNAN man börjar..:P
Då var det bara att välja en ny kurs. Och det blev Psykologi A.
Så nu ska jag alltså läsa lite Psykologi...det ska bli intressant. Hade första lektionen idag och det var intressant faktiskt.

När jag väl kom hem igen har det bara blivit till att plugga. Och NU efter några timmars pluggande. Har jag gjort ungefär HALVA engelska läxan. :P
Eller rättare sagt jag har gjort alla översättningarna, "bara" att läsa kapitlet och arbeta med texten kvar.
Sen blir det till att ge sig på psykologi läxan. Läsa första kapitlet och skriva förklaringar till ord. + ngt häfte som jag inte riktigt vet vad det är. :S

Jag riktigt känner att jag kommer att somna vid skrivbordet i natt. Man vill ju hinna göra klart så mycket som möjligt på en gång. Nästa vecka blir det ju nya läxor. + Historia...


Kommentarer
Postat av: Anna

du är jätteduktig gumman! :)

2009-01-09 @ 07:20:34
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0