National-firande...

Jaha, gårkväll var spontan och trevlig. Mysigt och nice, i början i varje fall. :D

Jag mötte Sanne vid tåget och vi traskade iväg till en lekplats som vi haft våra ögon på sen i vintras, då vi satt där och frös. Vi bestämde nämligen då att vi skulle sitta där när det blev varmare och festa. Riktiga fjortisar är vi. Men det är härligt!

Vi beslutade oss för att vara vampyrer under kvällen. (Ja, man måste ha varit där för att fatta vad jag menar...) Vi hade varsitt barn som vi hade som mål att tömma under kvällen. Mohaha
Trots att vi blev störda av ett gäng 11-åringar så var kvällen lyckad när vi väl kom igång. Vi började att "suga" i oss mitt barn, eftersom det bar på de bästa generna så var det ju godast...*lalala*
Det var väldigt roligt att sitta vid en lekplats kan jag säga, för så fort man blev rastlös eller hade tråkigt så var det bara att börja utforska leksakerna.
Vi hittade både en "brandstång" och en lin-bana! Suveränt!

Det blev en del pratande, men jag har fortfarande en del kvar att få ur mig. ^^
Kvällen blev inte så lång, vi nöjde oss med att bara avnjuta mitt barn.
Sen bar det väg hem till mig, och jag bäddade till Sanne och sånt medan hon gjorde sig klar för att sova.
Sen satt jag mest och kollade in i en vägg och tänkte lite...haha!

Jag vaknade på morgonen av att jag fick ett sms av Sanne där hon sa att hon var på väg till tåget.


Sanne


Våra barn...


Sannes tatuering som hon gjorde när jag var med!


Sanne med sitt rödhåriga barn...


Jag, med mitt blonda barn...


Jag halsar mitt barn...


Jag var inte lika glad över tanken att åka ner här som Sanne var


Men jag är ingen fegis...


Och efter kom Sanne


Stolt som få








wiiihhhee


Sanne skulle gå en runda, men kom inte så långt...


"Min krävande flickvän"...
haha förlåt att jag tar upp det hela tiden, men det lät så gulligt

Kommentarer
Postat av: LOIS

Ni e det finaste paret jag vet :D Fast ni är finare när "ni" är tre ;) Hahahah vad himla söta ni var med era barn. HALSA BARNET FFS!

2009-06-07 @ 20:35:51
URL: http://llojse.blogg.se/
Postat av: Snövit

haha! Omg, det var ju faktiskt väldigt roligt, det får vi göra igen när det blir varmare(minus vissa detaljer :P)

2009-06-08 @ 11:08:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0