Hairspray på Chinateatern

Jag vill se Hairspray på Chinateatern!
Var inne och kollade på deras hemsida precis och såg att de dyraste biljetterna ligger på 595 kr tror jag det var. Sen fanns det ju billigare biljetter, men då är det ju även sämre platser.
Jag bara måste se Rolf Lassgård som Edna Turnblad!
Sen är ju även Helena Bergström med och hon är min favorit av alla svenska skådisar och har varit det sen jag såg Under solen för första gången på julaftonen för flera år sedan, nere i mormor och morfars källare. Den gick mitt i natten och jag var inte så gammal men gud vilket intryck den filmen gjorde! Min favorit film!
Och både Helena Bergström och Rolf Lassgård är med i den, så nu bara måste jag se dem tillsammans på scen också!

Jag ska börja spara och planera lite mer, vill inte missa denna chansen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0