Myskväll med min sambo

Nu har Louise och jag haft en riktig-mys kväll!
Det blev 3 filmer på rad, först Sex And The City. Följt av Mona-Lisas Leende och sist Jag Vet Vad Du Gjorde Förra Sommaren!
Louise gjorde en jättegod lasagne som vi avnjöt framför tv:n. Efter maten tog vi fram mina stora vinglas som jag fått av Camilla när jag fyllde 20. Så tog vi varsitt glas vin...och sen ett till. Helt plötsligt var det slut...:P
Pratade med Hanna i telefon och hon kommer inte. :(
Jag blev besviken, men det är inget att göra något åt. Hon kommer en annan helg istället. :D
Så nu ska jag plugga och förhoppningsvis shoppa lite i helgen istället.


Kvällens outfit
Grå kofta och svarta leggins

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0