Fest på Andersberg

Igår var det fest på Andersberg.
Festdeltagarna var:

Emelie Svensson
Sanne Tägtström

Haha, det var en underbar men skum kväll igår.

Vi skulle egentligen ha Harry Potter-maraton, men efter första filmen så hade vi tröttnat lite och istället öppnade vi en flaska med jordgubbsvin och varsin alko-läsk. Och det gjorde susen.
Under kvällen underhöll vi vår berusning med lite Asti och dans i massor.
Det blev en del klädombyten under kvällen, stickat med mysbyxor, lack, och avslutningsvis fransklännigen med högklackat.
Det var även igår som alla mina nära och kära bestämde sig för att ringa och kolla hur jag hade det. Just då hade jag det väldigt bra, imorse var det inte lika roligt. Haha

Men det var i vilket fall som helst en underbar kväll, trots att vi bara var två personer. jag tror att jag verkligen behövde få koppla av och känna mig fri att göra som jag vill. Så vi firade att vi hade flyttat till Halmstad.

Lollo joinade oss lite senare på kvällen efter sin dejt. Och det var jätte roligt när hon kom, då satt vi alla tre i fina klänningar med högklackade skor och var uppklädda och fina. <3


















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0