Sonia på besök! <3

Igår hade jag Sonia på besök i lägenheten för första gången. Tänk att det har tagit oss snart ett år att gå från "klass-kompisar" till vänner som ses hemma hos varandra...:P Fast vi har ju setts några gånger inne i stan också, och vi har varit ute tillsammans. Så helt lost är vi ju inte..;)
Men det var i alla fall mysigt att ha henne här.
Jag cyklade och mötte henne, vi gick och handlade en massa snacks och dricka. Stack hem igen, satte oss inne på mitt rum och svor över Kemi-böckerna och det faktum att vi inte hade någon koll på vilka kurser vi ska läsa. Så vi satte oss och kollade upp det, så nu vet jag vad jag ska läsa denna terminen i alla fall! Alltid något! :D
Sen satt vi och snackade om sommaren och fick avreagera oss på varandra lite.
Hanna satt ute och kollade på tv, så efter ett tag joinade vi henne och vi satt och kollade på film tillsammans och proppade i oss av allt vi köpt! GOTT!
När filmen var slut (föräldrafällan på dansk tv), så följde jag Sonia en bit på vägen ända tills det började regna igen för då fick vi båda väldigt bråttom ;).
Jag cyklade hem till Hanna igen och satte mig och vi kollade på någon film som gick på 4:an, när den var slut så började det en ny film direkt efter... "Gifta på låtsas", så vi kollade på den med. :P
Kl. 2 var så den tredje filmen slut och vi var båda måttligt trötta, så jag gick och la mig och läste i typ en timme. Och klockan 3 ungefär så däckade jag äntligen.

Idag gick jag inte upp ur sängen fören vid 10 och hela dagen har jag varit otroligt seg kan jag lova! Mest legat och läst och slöat framför datorn med musik.
Men nu ska jag och Hanna bege oss ut på en liten cykel-tur så att jag kan visa henne runt lite. Tänk att det redan har gått ett år sedan jag fyttade till Halmstad, helt galet. Känns som om det var igår som jag inte hade en blekaste aning om var affärerna och allt låg. Inte för att jag har stenkoll nu heller, men jag vet i alla fall var vissa saker ligger. :P


1 år har gått sen denna bilden på mig i mitt rum togs... shit alltså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0