Vrålåk och Death Note

3 dagar sen!
Oherregud! Jag skrämmer ju till och med mig själv! Jag som är värsta bloggberoende har ju inte hört av mig på evigheter...eller 3 dagar..;)
Och det är inte för att det inte har hänt saker, för det har det. Jag har bara ingen riktigt blogglust nu, men däremot så går jag och tänker i mitt huvud på blogginlägg varje gång jag gör något. Jag går bara inte och sätter mig vid datorn och skriver ner dem. Hmmm, skumt.

Igår så träffade jag underbara Hanna-panna-banna... eller bara Hanna som hon ju faktiskt heter. Hanna Matilda Kock. Fast det kanske jag inte fick säga, så radera det från ert minne!
Vi körde en tur med deras nya svarta vrålåk. Turen (eller ödet) förde oss till Lund och MAX! Där införskadde vi Lyx-Shake, som vi sedan fyllde våra magar med. Gud så fruktansvärt underbart gott det är! Guds sätt att visa att han bryr sig om människan, om ni frågar mig...;)

Jag har nu kommit till avsnitt nummer 13 av Death Note, wiho! Det går ju frammåt. Jag vet att jag är seg, och det är inte för att jag inte tycker om det. Utan det är mer för att den är på japanska, så jag måste ju läsa texten och inte bara lyssna och småkolla som jag brukar göra annars. Jag brukar alltid göra något annat samtidigt som jag kollar (eftersom jag aldrig har ro att sitta stilla för länge och göra samma sak), men det går ju inte nu eftersom jag måste läsa den engelska texten. Så därför kollar jag inte lika ofta. Men jag kollar! :P
Och bara för det så ska jag kolla på avsnitt nummer 13 nu!

Här kommer öppningslåten, så att ni också kan bli lite allmänbildade och lära er lite japanska...;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0