Inspirationslös



Sitter och leker lite med photoshop, men har ingen inspiration, så har ingen aning om vad jag ska göra, eller ens vilka bilder jag ska leka med...
Har spenderat morgonen med att plugga (som vanligt) och sprungit upp och ner i trappan för att ringa på hos S:arna, som inte är hemma (eller så vill de inte öppna dörren).
Har även kollat på senaste avsnittet av DH. Hanna har varit i skolan sen 9 imorse, men hon kommer hem snart, så då får jag lite sällskap i varje fall. Även om jag bara måste plugga.
Fast klockan 4 blir det fika och... JULKALENDERN!
Jag kollade på första avsnittet lite på skoj, sen kollade jag och Hanna på andra avsnittet och nu har vi som tradition att kolla på det på Svt Play medan vi har våran eftermiddagsfika!
Det är kul med små vanor!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0