Låt den rätte komma in

Halv 11 igår promenerade jag hem till Hanna och sen satt vi och kollade på Låt den rätte komma in. Hon hade inte sett den innan, och så kan vi ju bara inte ha det! Men nu har hon sett den och allt är frid och fröjd igen!
Gud vad jag älskar den boken alltså! Och vad jag älskar författaren.
Nu när jag skulle packa ner mina saker inför hemresan så insåg jag ju att jag ligger 2 böcker efter! Och den ena boken Människohamn har jag ju haft i min bokhylla sen jag fyllde 20... men har helt enkelt glömt bort att läsa den. Men det ska det bli ändring på! Mamma har nämligen köpt den nyaste boken (signerad!!) så nu kan jag läsa ikapp under sommaren! Ser jag fram emot!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0