100526

Sen mitt förra inlägg har jag hunnit med att vara uppe hos Sanne & Sofie och pluggat till tentan vi har imorgon. Efter att vi hade gått igenom alla frågor och gammla tentor hade vi ett litet träningspass i deras vardagsrum där jag var träningsledaren. Hahaha, det var faktiskt riktigt roligt och jag kände hur jag fick energi och blev lite busig. Efter träningen gick jag ner och kollade på tv.
När jag hade legat där ett tag och glott så hittade jag ett väldigt inressant program som handlade om hunden där de testade hur intelligent en hund egentligen är. Och det visade ju sig att de faktiskt är riktigt intelligenta, något som jag inte visste sen innan var bland annat att hundar också kan använda sig av uteslutningsförmågan för att lära sig nya saker. Riktigt häftigt!
Efter programmet gick jag ut med Axe och sen pluggade jag lite till. Sen vid halv 9 satte jag mig ner och kollade lite på Poirot samtidigt som jag åt. Vid halv 10 fick jag sms om att jag var välkommen upp till S:arna igen för att träna lite till på gammla tentor. Och där satt jag till efter 10 någon gång och vi tränade och snackade lite.
Och nu har jag precis varit ute med Axe igen och tänkte sitta lite vid datorn innan jag går och lägger mig i sängen och läser lite i mina anteckningar.

Har ändå varit en dag som jag är nöjd med, med ganska mycket plugg (vilket jag behövde) och lite socialt umgänge.



Myskläder Is Da Shit!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0