Burial

Haha hur gym är inte jag?
Jag lyssnade på en av mina favoritlåtar Burial (som kommer från Xena och som Lucy Lawless sjunger) och till min förvåning så upptäckte jag att jag sjöng med i hela sången och att jag "kunde" orden! :O
Oooh, svårt tänker ni då...
JA, för denna låten är inte på svenska, inte på engelska...
Eftersom jag inte visste vilket språk det var så googlade jag lite. Och gissa vad jag kom fram till...
Den är antagligen på Hebreiska!
Hahaha, jag kan sjunga med i en hebreisk låt!
Fasen vad grym jag är! :P

Fast det var ju inte detta som jag skulle göra, utan jag ska plugga på Renewable för jag har tenta på det i morgon! Fasen, det kommer inte att gå bra alltså! Jag kan lite, men allt ifrån tillräckligt!!
Så, tillbaka till pluggandet NU!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0