Awfully slow day

Usch vilken seg dag säger jag bara.
Låg i sängen i 3 timmar och stirrade upp i taket, då och då passade jag även på att stirra ut genom fönstret...
Orkade bara inte gå upp, jag var inte trött men hade absolut ingen energi att resa mig med...
Utfodrade och rastade Axe, sen hoppade jag in i duschen och då fick jag i alla fall lite energi. Läste en sida i bio-boken medan jag åt frukost och sen gick jag upp till Snövit och Guldis. Och vi har nu skrivit klart våran rapport över Kannibalism hos Trollsländelarver. Skönt att ha det överstökat i alla fall. Nu hade jag tänkt att plugga lite till och sen blir det väl en promenad med min älskade vovve!

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
UPDATE
Istället för att göra det jag sa att jag skulle göra, så börjde jag dammsuga och damma. När jag var klar så la jag mig ner på golvet och filosofierade. Axe kom och la sig på rygg vid min sida. Men han ville inte samma som jag, utan han ville att vi skulle gosa istället. Så det gjorde vi och sen somnade vi båda...
Haha min härliga pojke!


Det var blött ute i morse, så Axe var tvungen att bli torkad innan han fick gå in i lägenheten...<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0