Chill love

Yoh my bitches...
Eller, hej mina små sötnosar!
Idag hade jag föreläsning på morgonen och sen mötte jag upp Hanna för att följa med henne till tatueraren. Men han var inte där, han jobbade tydligen inte idag :P
När vi kom hem så satt vi ett tag och disskuterade *höhö...host* och vi kom fram till att idag skulle bli en riktigt härlig slapp-dag! Eftersom att jag inte har varit ledig ifrån plugget under helgen, eller den senaste veckan, så beslutade jag att jag behövde en slapp dag!
Så vi gick och köpte godis och sen har vi suttit och kollat på That 70's Show till typ strax efter 6. Sen var vi tvungna att ta en paus och få lite plugg gjort, för båda två höll på att somna... (Hanna gjorde det, men jag är inte den som skvallrar...lalala!).

Men nu känner jag att jag måste gå en runda, för har ätit way too much!
Ska plugga lite till, sen fortsätter denna slappa härliga dag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0