It's done!

Så jäkla skönt att tentan är över!
Och för en gångs skull är jag faktiskt stolt över mitt pluggande och allt jag känner att jag har lärt mig!
Jag lär ju i och för sig bara komma ihåg allt i cirka en vecka till...sen *poff*
Tillbaka till tentan!
Jag tror faktiskt att det gick bra, det kändes rätt bra. Det kändes ju inte direkt lätt, men det kändes som att jag åtminstone hade en liten aning om vad det hela gick ut på! Hoppas hoppas hoppas!

Nu har jag alltså en hel veckas ledighet att se fram emot!
Men måste säga att det känns lite ovant, vet att jag klagar och bara vill vara ledig hela tiden...
Men nu när jag faktiskt är det, så har jag helt ärligt inte en jäkla aning om vad jag ska hitta på...:P
Läsa en bok kanske? Eller komma ifatt och kolla på alla filmer och serier som jag inte sett än? Promenera, dricka kaffe och leka författare kanske? ;)
Eller varför inte alltihopa!

På torsdag kväll kommer Hannas lillasyster hit och på fredag kommer min älskade snäcka! Ser så sjukt mycket fram emot de!! :D
Ska bli härligt att bara slappa och snacka en massa! Me like!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0