Nattlig hälsning

Nämen halli hallå!
Här ligger jag i min säng och har det gött.
Har spenderat min ensamma kväll vid datorn, men även genom att kolla på Göta Kanal 2 och pimpla vin. Låter ju lite smått patetiskt, men jag behövde det faktiskt! Var lite nere över små skitsaker, men nu känns det mycket bättre! ;)



Efter förra inlägget så tog jag en promenad till Eurostop och handlade lite och när jag kom hem skulle Hanna & Julia beställa mat, så det blev en falafel för min del. Jag är fortfarande mätt...
Sen kolla vi på tv medan vi åt och sen drog de iväg på fest och jag satte mig i soffan och började läsa min bok som jag precis börjat på; "14 år till salu". Riktigt fängslande, hade svårt att lägga ner den faktiskt.
Och nu när jag ligger här i sängen och softar så tänkte jag faktiskt fortsätta att läsa lite! :D

Så ha det bra och sov så gott, så ska jag fortsätta med min bok!! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0