Plugg, Städ och Cappuccino

Tjolahopp!
Plugg plugg plugg, that's the story of my life!
I alla fall denna veckan. ;)
Har pluggat en massa, just nu far allt bara runt och jag försöker få ordning på vilken fakta som hör till vilket djurslag. Haha, det är nackdelen med att det är mer än ett djurslag som vi lär oss om. Det blir lätt så att man blandar ihop saker. Men jag tror att jag börjar få ordning på det mesta nu.

För typ en timme sen så fick jag ett ryck och började att städa.
Började med marsvinsburen, passade på att släppa ut marsvinen i lägenheten så att de skulle få springa av sig lite. Det gick inte som jag planerat. De hittade en vrå bakom en dörr, och där satt de sen hela tiden. Tills jag blev irriterad på dem för att de inte tog tillfället i akt och sprang runt... Så jag jagade dem lite. ;)
Passade på att busa lite med Medusa, och jag fick henne till att krumbukta sig och slå lite bakut. Såg ut som en VÄLDIGT rund och kompakt liten ponny. :P haha

När det var klart så gav jag mig på toaletten och badrummet. Så nu ser jag fram emot ett härligt bad ikväll innan jag går och lägger mig.

När jag hade stillat det mesta av mitt "städ-behov" så gjorde jag lite Cappuccino med smak av Daim, som jag nu sitter och avnjuter. Samtidigt som jag håller på med lite Djurskyddsfrågor. Med risk för att jag kommer att få äta upp de här orden senare: Men det börjar kännas rätt bra inför tentan imorgon. Jag kan inte allt, men en hel del känner jag mig ganska säker på faktiskt.


Så fint vill jag också kunna göra...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0