Bippidi bopp

Tjena mittfenor!
Uppdatera? Nja not so much.
Är inte inne i någon bra blogg-period just nu, tänker mest på annat. Skolan då framför allt. Gud vad det är tråkigt att plugga... jag säger då det. ;)
Men det ska ju göras, så då får man ju göra det också.
Idag har jag bara pluggat, städat, kollat på Monk och legat och lyssnat på musik. Ohja just det, jag har läst i en bok också. Städat till marsvinen har jag också gjort. Jadu, väldigt mycket intressanta saker som händer här alltså, jag chockar ju till och med mig själv lite. Hur hinner jag med allt?
Jaja, skämt åsido. Allt flyter på som vanligt. Det är helg, jag är ensam vilket är skönt för då kan jag lyssna på hög musik utan att oroa mig för att väcka Malin, som brukar lägga sig ganska tidigt. Nice pice. Grannarna kanske inte håller med, men ärligt... Jag känner inte dem, så jag orkar inte bry mig. Jag brukar alltid vara tyst annars, så lite ljud får de allt tåla!

Nä, nu ska jag återgå till musiken. Och sen läsa lite. Yay!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0