Two books

Idag har jag läst ut två böcker!
Jag började inte på någon av dem idag, men idag tog de slut! ;)
Så lite duktig känner jag mig allt. Särskilt med tanke på att en av dem var denna:



Så jag har ju faktiskt pluggat lite... hihi
Men mitt huvud verkar vara en storlek för litet idag, för jag har haft ont i huvudet hela dagen. Så har inte orkat plugga så mycket som jag hade planerat att göra idag. Men som tur är är dagen inte slut än.

Den andra boken jag läste ut idag var denna:


Som faktiskt var mycket bättre än jag hade förväntat mig. Jag är ju visserligen ett stort Arkiv X fans, men Millennium har aldrig legat lika högt på min lista. Men den var bra, absolut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0