Saker att göra i veckan

Idag har jag ingen föreläsning, så efter att jag har tvättat färdigt så är det plugg som gäller!

Imorgon är det deadline för bokanalysen om Purple Hibiscus, så den ska jag skriva på hela dagen idag. Började lite smått igår på den. Det är inte så att jag har skjutit upp den för att jag inte pallar, utan jag har faktiskt haft två tentor att plugga till. Sen den ska jag fixa idag hade jag tänkt.

Imorgon är det Fiction mellan 9-12, sen måste jag försöka börja med uppsatsen som vi har i kursen Essay writting, eftersom att jag har föreläsning i det på torsdag och jag har inte ens börjat på den fast att jag haft 2 veckor på mig att göra det. (Har inte haft tid helt enkelt). Förutom att jag måste börja på den uppsatsen så måste jag plugga Fiction utav helvete, eftersom att jag har tenta i det på fredag!! Så jag har alltså 2 dagar på mig att plugga till den tentan + 2 föreläsningar + 2 uppsatser...

Det här känns ju bra!!...höhö (ironi på hög nivå)

Men eftersom att de i klassen kallar mig för stude (eftersom jag verkar vara den enda som gör/läser det vi ska göra/läsa till varje föreläsning ;P) så måste jag ju leva upp till mitt rykte. Så det här ska jag klara! :)

 

Ja just det har en roman på 400 sidor som ska vara utläst till imorgon också. Fast det är inga problem, har bara 10 sidor kvar. ;)

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0