Avkopplande spa-time

Nu har jag haft en riktig liten spa-stund.
Ansiktsmask, mysigt bad med både badsalt och badskum i och sen slutligen smörjt mig med min nya Body butter. Känner mig ren och fräsch och väldoftande. Och min hud känns som ny kan jag lova. Den känns mjuk och slät och inte alls torr och "fnöskig" som den oftast gör denna tiden på året. Jag känner mig även pigg och utvilad och glad över att ha gjort något som får mig att slappna av.

Så jag rekommenderar dig att göra det samma.
Ta lite egen-tiden och gör saker som får dig att må bra. För min del innefattar det ett bad och en bra bok, men det är inte alla som tycker likadant. Gör något som känns bra för dig, något som får dig att slappna av och lägga bort alla bekymmer en stund.
För är det något som vi i dagens samhälle behöver så är det att stressa ner och koppla av.

Ut och njut av livet, även om det bara är för en liten stund.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0