When all others fail me, there is always you

Idag har jag träffat Cicki från Engelskan. Var och fikade, vilket aldrig är fel.
Det var riktigt härligt att träffa henne igen och snacka om vad som hänt sen sist.
Det var så skönt att komma ut och träffa någon som man kan sitta och prata med om saker som inte bara handlar om skolan. Lite skillnad i vardagen liksom. För lets face it, de jag känner i Halmstad känner jag genom Högskolan. Så även om jag och Cicki gått i samma klass så gör vi ju inte det nu och därför är det skönt att bara kunna sitta och tjöta hela tiden om allt och inget. Och att skratta! Det är verkligen något som jag saknar från engelskan, hur de flesta i klassen verkligen kunde få mig att skratta från hjärtat och inte bara det där stela fejkade skrattet som man måste tvinga fram ibland.
Just nu saknar jag den förra terminen så mycket, men det är väl främst för att jag har varit så himla missnöjd med kursen som vi har läst nu och som jag skrev tenta i igår. Men nu är ju den över och jag håller tummar och tår över att jag inte behöver göra omtenta, för det pallar jag verkligen inte.
Och efter påsk så ska jag boka in lite valpmys. Jag lyckades tydligen med att lova bort Axe som ny bästa kompis till den lilla valpen så jag hoppas verkligen att han har kommit över sin misstro till valpar och kommer att gilla den lilla tjejen. Jag längtar redan! :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0