liten uppdatering av freak numbero 2

Idag fick jag gå upp super tidigt (kl NIO!!!!) för att vara med på en klubbturnering i badminton. Det var mycket roligt indeed, men jag fick storspö i min första match =_= dock gick det bättre i de andra två, jag vann en av dem Owo happy happy~

Tillbaka igen, mycket trött och sängen ser väldigt lockande ut härifrån.
Har varit på "rita Heath Ledger Jokern" humör hela veckan och har ängnat varje rast i skolan till detta, vilket fruktansvärt nog resulterade i att när jag senare skulle rita en manga figur, slutade det i total katastrof! jag kan inte rita realistiska människor för mycket, då glömmer jag ju hur man gör manga snubbar XD

Första gången på....evigheter som jag faktist har prov att plugga på! ush, jobbigt... Jag har prov på måndag, tisdag och torsdag! lilla jag orkar inte hur mycket som helst -.- Men jag har fått börja sy på både min kjol och på min korsett som ingår i kurserna på min gymnasie linje (textil och design) mycket roligt >w<

.....

Ush, kommer inte på mer att skriva... jag överlåter resten av skrivandet till min syrra pyrra för tillfället XD

//Nicci

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback