Tentor och lila byxor

Jaha, nu är jag (Emelie) tillbaka i Halmstad igen, och har tenta-vecka.
Har redan skrivit 2 tentor denna veckan (Fältbiologi, Biodiversitet & Evolution och Miljöteknik i Samhällsperspektiv) och idag har jag alltså min sista tenta för den här gången, KemiBas!
Ska bli så härligt sen när allt är över och jag är ledig tills på måndag, för då börjar ju nya kurser som man ska hänga med på. Men så är det att gå på Högskolan, det är full fart hela tiden!

Under jullovet så var jag hemma och mös med familjen. Nikki började att sy på ett par lila hängsle-byxor i manchester-tyg. Har tyvärr ingen bild av det färdiga resultatet, men det kommer säkert senare! :)
De var riktigt snygga i alla fall! Nu väntar jag bara på att nikki ska sätta igång och sy en lång tröja till mig! jag har köpt tyg och allt...;)


Jag & Nikki när hon och mamma kom och hämtade mig i Halmstad innan jul

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback