Student & Examen - and stuff

Hallå i lingonskogen!
E is in da house!
Eller något sånt i alla fall. Tänkte bara ta och berätta att imorgon tar världens bästa syster, alltså nikki, studenten!!!
Inte illa, inte illa! Det är inte var dag som något i den stilen händer. Så det känns riktigt roligt att tiden nu har gått så fort att det är dags för henne att ta studenten.
Och den 26 Maj i år så tog jag min examen!!
Det är inte heller särskilt illa, eller hur?
Fast eftersom jag hade tänkt att plugga ett år till, så ska jag inte fira min examen "på riktigt" fören nästa år när jag är klar med allt pluggande.

Så att så ligger det till hos systrarna nuförtiden. Bara massa skolslut och firande för stunden. Men det är ju inte helt fel det heller!

Ha det gött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback