Mobilia och saknad

En biltur som skulle vara en liten runda i mataffären, blev en utflyckt till Mobilia istället. :)
Jag, mamma och nikki vandrade runt i affärerna och kollade runt som galningar. Och medan de andra gick runt på Lagerhaus och kollade på lite olika grejer, så var jag fast vid ljus hyllorna... Det är ju inte för intet som jag anses vara en ljusgalning. Men idag blev det inga ljus, har ju fortfarande kvar de flesta av ljusen som jag fick av Sanne i 19 års present, fast jag hade behövt värmeljus...de börjar ju att ta slut nu. (Inte alllllls mitt fel...;))
Men där gick vi i varje fall runt och hade det mysigt.
När jag kom hem låg jag på mitt rum och lyssnade på min ljudbok och hade en massa tända ljus. Jätte mysigt!!
Fick en underbar middag, gryta med rostbiff och sås med ris. Och en jätte god italiensk efterrätt som jag inte kommer ihåg vad den hette. Tack så mycket pappa! <3
Sen skulle jag träffat Anna, men hon var pömsig efter en dags arbete. Vilket är helt förståeligt.
Nu sitter jag och mamma och kollar på Beck ^^...lovely!

Imorgon blir det till att städa...isch, har en jäkla massa saker att hinna med, skulle egentligen gjort hälften idag men det blev inte så. Så nu har jag en väldigt arbetsfull dag i morgon. Fast det ska ju bli kul ändå, är så mysigt att bara gå hemma och hålla sig sysselsatt.

Måste ju påpeka att jag saknar Hanna, trots att hon bara har varit borta sen igår. Men det är liksom själv tanken på att hon är i ett annat land och att vi inte kommer att ses på ett tag som får mig att tro att det är jätte länge sedan vi sågs.


I bristol
Hanna i en telefonkiosk i Bristol, England.

Fasiken vilken underbar helg det var va..;) Synd att den inte var lite längre bara.

Kommentarer
Postat av: Anna

ihk, låter som en mysig kväll... :) men då hinner du inte följa med mig till obs idag då? äh jag ringer dig sen ;) puss <3

2008-10-19 @ 09:41:59
URL: http://laminerva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0