Sömn....NU!

Nu sitter jag här igen, klockan börjar sakta att ticka emot 12 slaget.
Jag vet, klockan är bara kvart över elva... Men om jag känner mig själv rätt så kommer jag sitta ett tag till innan jag slutligen går ner och lägger mig och läser.
Men vet ni vad?! Det ska banne mig vara ändring på det i kväll. Imorgon ska jag vara ordentligt utvilad för en gång skull. (vilket inte har hänt de senaste månaderna). Det är ju Skånes djurpark som gäller för mig imorgon efter skolan! Då måste jag vara pigg och glad. :D
Nu ska jag kolla lite till på Uppdrag granskning, sen är det raka vägen ner till sängen som gäller.
Läsa max några sidor, sen SOVA!
Japp, det är min plan! Det ska jag anstränga mig för att fullfölja också. ^^

Så...
God natt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0