Förkylning, dålig uppdatering, nya vänner och Apoteket

Ursäkta att jag inte bloggade på hela dagen igår. Men gissa vem som har gått och blivit störtförkyld? Just det, JAG!
Vaknade upp i gårmorse av att jag bara var lite snuvig. Gick till skolan och kände hur jag blev tröttare och tröttare under dagen. Men hade så sjukt roligt i skolan, träffade nya människor och fick nya bekantskaper, att jag absolut inte ville gå hem. Men när väl sista lektionen var slut så var jag också helt slut. Orkade först inte ta mig ut till cyklen ens, ännu mindre orka cykla hem. Så jag satt kvar i skolan och pratade med Frida, Sonia, Amanda, Camilla och de andra som skulle ha övning i Kemi efter lektionen. Det var deffenitivt roligare än att sticka hem till ensamheten. :)
Men tillslut tog jag mig hem och när jag väl kom hem så slog det mig rejält. Shit vad sjuk jag blev bara genom att komma innanför dörren! Så jag gick och la mig efter att jag hade pratat med mamma och Lollo. Vaknade upp vid sju och kände mig helt död, så jag somnade om och vaknade vid kvart i nio. Gick upp och kollade på DH och Hell's Kitchen sen låg jag lite framför tvn innan jag gick och la mig igen. Har vaknat upp några gånger under natten, men lyckats att somna om igen. Nu ligger jag här halv död och kollar på Nurse Jackie och försöker äta frukost. Sen måste jag gå och duscha, för jag behöver ta mig till Apoteket...usch och blä säger jag bara!

Ha det bra alla ni där ute!


Kommentarer
Postat av: niko

Usch då.



Krya på dig!



pusspuss

2009-12-09 @ 13:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0