En nattlig uppdatering - Vänner och besatthet!

Jaha så var man hemma igen då.
Jag följde ju med Hanna och lämnade av Emma. Sen var vi hos henne ett litet tag och snackade och kollade på hennes mögelväggar. Shajse mannen alltså!
Sen åkte vi för att handla saftsås, men den var ju naturligtvis slut. Så det var en besviken mamma Kock som mötte oss när vi kom hem igen. ;)
Sen satt vi uppe på Hannas rum och lekte med hennes nya systemkamera. Tänkt att det kan vara lika roligt att leka med någon annans kamera som det är att leka med sin egen. :D
En Canon EOS 1000D blev det för Fröken Kock. Mycket fin, enkel och bra att fota med! Plus i kanten av Fröken Svensson. *tummen upp*
Det höll vi då på med ett bra tag och sen låg vi i hennes säng och snackade om allt mellan himmel och jord, fast mest om kameror...;)
Så jävla najs med en "systemkamera-vän"! Nu är jag inte ensam med att vara foto-tokig! ;)
Sen gick vi ut, för jag ville se om det var någon måne ute som jag kunde fota. Men den jäkeln hade visst gått och lagt sig, för han fanns ingenstans att hitta. Tillslut kom han fram...han var gömd bakom alla molnen...*suck* Får fota månen imorgon istället. :)
Nu är jag hemma igen, har precis varit ute med Axe. Inte för att han behövde gå ut, för pappa hade tydligen precis varit ute med honom. Utan för att så fort jag öppnade dörren så kom han rusande ner för trappan och sprang rakt ut genom dörren. Jaja, på med mössan och vantarna och fram med kopplet.
Det var ganska härligt att vara ute och traska med vovven lite. Jag hade ju musik i öronen och ordentligt med kläder och sköna skor....;)
Nu tänkte jag att jag ska läsa två sidor i min plugg-bok och sen ska jag faktiskt gå och lägga mig.
Pallar inte plugga mer, vet att jag måste ta tag i det men det känns ju bara så jävla mycket liksom.
Och då pallar man ju inget...


Inatt ska jag drömma om denna damen.
Inget snuskigt of course, men jag har legat och sucktat efter att börja kolla på den tredje säsongen av Xena ända sen jag kom till Åkarp. Har den nämligen på bordet bredvid min säng/soffa. Så det är ju lite svårt att låta bli att se den...;)
Plus att jag är i väldigt stort behov av att lyssna på Little Child, med damen ovan.
Ja, jag vet...jag är besatt! Lucy Lawless! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0