Hej mitt vinterland...

...gå och dö.
Haha, nej skoja bara.
Men det är ingen hemlighet, jag hatar snö!
Däremot tycker jag om att titta på det, så länge jag slipper gå i det. :)

Idag ska jag hålla mig inomhus så länge som möjligt, bara plugga och sitta vid datorn och lata mig. En hel del Pelle Svanslös ska det också kollas på. + att jag planerar att ta mig ett varmt bad, för att lugna tankarna, även om det bara är för ett tag. Man får ju ta alla chanser man kan få...
Sen i kväll (om jag mår bra) ska vi hem till Mani på förfest, för hela klassen. Sen ska vi vidare till Kåren och röja. :P Har dock ingen aning om vad jag ska ha på mig. Hjälp, någon?
Vad ska ni göra idag?


Hej mitt vinterland...


nu är du här!


Här har vi en hungrig Xena som står och skriker


Och en hungrig Eli som kör med "ignorations-taktiken"


Själv ska jag dricka kaffe

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0