I Lund med min babe

Igår träffade jag som sagt Sanne inne i Lund. Det var mysigt och härligt att se henne igen. Var några dagar sen sist...:P
Vi gick runt till olika ställen och fördrev tiden. Biblioteket, videoaffären, mataffären, stationen. Ja lite varstans höll vi hus. :)
Båda två var sega och tysta i början men efter ett tag så fann vi varandra igen, precis som vi altid gör. När vi var inne på Hemmakväll för att Sanne skulle köpa de 3 första säsongerna av Ally McBeal så hittade jag tre-pack med små festis för 15 kronor. Medan jag stod i kön o väntade på att få betala så blev jag mer och mer sugen på min dricka. När vi väl hade kommit ut och jag äntligen fick dicka så slet jag upp förpackningen och drack som om jag vore missbrukare av festis. Något som vi hade väldigt roligt åt.


Slurp sa det och så var det slut


Snäll som jag är så delade jag med mig av min drog

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0