Saknar alla!

Nu sitter jag här och lyssnar på när Nikki spelar "Jack 2" på PS2. Hon låter lite väl mycket ibland...haha
Jag funderar på att orka röra mig och inspektera musdamerna som ska flyttas ihop.
Har 2 burar med 2 i varje, tänkte sätta ihop dem så de blir 4 i en istället.
Det tar ju mindre plats. Smart jag är va? ;)

Sen ska jag läsa i One Piece 33, och när jag är klar med den ska jag ge mig på New Moon.
Det känns som om det kommer att bli en hel del läsande under detta lovet!

Hanna kommer hem på måndag kväll! Ska bli roligt att få träffa henne igen!

Som vanligt när jag är ensam, så saknar jag alla! Så alla som känner mig, jag saknar er!

Kommentarer
Postat av: LOIS

Miss u too, men idag beställde jag Sommarkortet =)=) <3

2009-06-07 @ 20:33:29
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0