God morgon

Kan man väl säga fast att klockan redan är 10.
Har varit i skolan mellan 8-9 och haft historia. Har fått reda på att jag ska skriva ett fördjupningsarbete på 4-6 sidor. Jag valde att skriva om Koreakriget. Så om någon har några tips om vad jag ska skriva om, så hojta till! :)
Är så jäkla skönt, för nu är jag ledig resten av veckan. Men jag ska faktiskt försöka att utnyttja tiden med historia arbetet, engelsk redovisning och även försöka börja göra en Mind-map till min bokrecension i engelskan. Jag har i alla fall valt en bok att läsa nu, det blev Twilight. :) Förra gången skrev jag om The Hours, så jag tänkte att jag skulle ta en bok som var så olik den som möjligt så att jag skulle kunna göra en intressant analys emellan dem senare, med många olikheter. Smart va? ;)

Hade tänkt att göra så mycket av redovisningen som möjligt nu, men först får det nog bli lite kaffe.
Ha det så gött! Pussar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0