He's just not that into you

Japp, igår blev det då filmen He's just not that into you, eller Dumpa honom som den heter på svenska.

Den var mysig och rolig, samtidigt som man ibland fick lite "Aha-upplevelser". Det var många bra skådisar med och jag rekomenderar den som en trevlig film till Fredags-bio.

Jag och Sanne åkte in till Lund redan vid 19 och bion började inte fören vid 21:10. Så vi hade gott om marginal till att hämta ut biljetterna och vandra omkring innnan bion började.
Det slutade med att vi hamnade på Ariman med varsitt glas vitt vin. Hur vuxna är inte vi liksom? :P
Kändes väldigt sofistikerat måste jag säga. haha
Vinet var gott så det var inga problem att få ner det. Sanne var ju dock lite klumpig så jag undrar om hon inte tjuvsmakat på Tequila innan vi möttes...;)

Efter bion träffade jag Hanna och satt och snackade med henne, tills det var dags att hämta Mamma Kock, och då följde jag med. ^^ Hade ju inget annat för mig precis.
Så jag var väl hemma igen runt halv 2-2, la mig i sängen och läste i One Piece tills jag blev trött.


Kommentarer
Postat av: Lois

Vad härligt, du förstör inte heller denna helgen med att plugga hör jag :) Underbart! När slutar dina kurser? Du har väl kommit ihåg att söka till Högskolan nu?! :O

2009-03-21 @ 19:57:39
URL: http://llojse.blogg.se/
Postat av: Snövit

I restent that! Jag hade då inte smakat nån tequila innan, jag hatar det...men kanske lite vodka..vem vet :P Ariman igen?

2009-03-21 @ 22:49:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0