Lugnt och skönt

Idag har mest varit lugnt och skönt.
Var i skolan mellan 8 och 9, sen bar det iväg hem. Kollade på tv, läste, satt vid datorn och pysslade med lite småsaker. Slappat helt enkelt, så sjukt skönt att inte ha något jätte stort i skolan som man behöver oroa sig för. Utan denna veckan har varit rätt lugn, förutom i går då det var prov. Men nu är ju det avklarat. :D

Har hittat ett nytt litet beroende. Sitter och kollar på "Mia & Klara" på SVTplay. Vet inte varför jag började kolla på det och i början tyckte jag mest att de var wannabes...men sen fastnade jag liksom. Och har nu sett 7 av 8 avsnitt. Mysigt och roliga karaktärer och det är roligt att det är samma karaktärer det handlar om, så att man lär känna dem på ett annat sätt liksom. Tummen upp, säger jag bara!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0