En oväntad dag

Idag har ingenting slutat som jag trott att det skulle.
När jag vaknade i morse trodde jag att jag skulle ut o åka moppe med Sanne. När det blev bestämt att vi skulle skippa vår tur, så trodde jag att jag skulle sitta hemma o läsa historia. Det har jag iof gjort, men inte så mycket som jag hade hoppats på. Jag satt ute i trädgården med mamma & Nikki och åt frukost. Efter ett tag gav jag mig på att klippa Kottes klor. Trots att vi haft henne i snart 9 år så har jag aldrig klippt hennes klor. Det gick jätte bra, kanske inte så konstigt eftersom Kotte är bäst!! Med stort B! ;)
Helt plötsligt kom pappa hem med främmat så då blev det ju till att dricka kaffe och vara allmänt social. Så det slutade med att jag satt ute i trädgården och gosade med vovvarna!
Kotte var lika förtjusande som vanligt och gick och la sig på rygg i mitt knä och somnade.
Jag tror att hon ville impa på gästerna, för det hade hon aldrig haft ro till att göra annars.
Sen när vi fikat, gick jag och nikki ut på parkeringen och skulle spela badminton. Men dessvärre så blåste det ju halv storm så det slutade med att vi istället för att försöka träffa bollen, sprang runt och försökte fånga den istället.

 

Nu har vi för tillfället tröttnat på att springa runt som yra höns och har gått in för att chilla.
Jag ska dricka kaffe och spela lite Nintendo DS, samtidigt som jag ska läsa lite historia.
Sen tänkte jag även njuta lite mer av New Moon.
Jag älskar Twilight-serien! <3

Kommentarer
Postat av: ida magnusson

jotack det är bara bra sitter i solen och njuter. Allt väl med dig=)? Hoppas du haft en fin helg såhär långt!!

2009-05-31 @ 12:08:46
URL: http://kulilulis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0