Hemma igen

Har nu kommit hem ifrån kära Småland. Träffades Helena inne på Systemet i Värnamo. Sen gick jag runt med henne och hennes "Sambo", "Katastrof". Sen joinade Nikki oss ett tag, innan hon tröttnade och gick hem till mormor igen. Sen satt vi tre på en bänk och snackade. Jag o Helena kom på en massa gamla minnen, och man blir ju lite ledsen i ögat över att alla de stunderna är förbi.

Sitter nu här och försöker att koncentrera mig på engelskan..men är på sådant sjukt Xena-humör att det inte går så himla bra, om man säger så.
Men har lovat mig själv att få kolla på denna videon, sen ska jag banne mig plugga igen!

http://www.youtube.com/watch?v=suS3LCKsvG4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0