Tack Musse

Tack snälla Musse som fixade musiken till bloggen åt mig!
Tack så jätte mycket! <3<3<3

Så det finns alltså 2 låtar nu som spelas automatiskt på bloggen när ni går in o läser, vilket ni nog har märkt om ni har ljudet på...;)
Det är Rearview & Where do I belong med Anastacia båda två.
Detta är två låtar som jag har sjukt många minnen till och som jag blir väldigt känslosam när jag hör.
Ville dela med mig lite till er! ^^
Och de symboliserar mig o min personlighet ganska bra. :)
Så om man verkligen lyssnar på texten så kanske man känner igen mig ibland.
Eller rättare sagt, jag känner igen migsjälv, och speciellt Where Do I Belong är typisk mig.
(Det hjälper om ni föreställer er, mig skrikandes på en klippa)

Kommentarer
Postat av: Nikki

sv: ahah oki. Får man veta vad som hände då?

Jodå min helg var ganska lung. Vart hemma och pluggat sen vart med några kompisar och kollade på film! <3

2009-05-17 @ 22:16:40
URL: http://baranikkis.blogg.se/
Postat av: Alexandra

sv: får veta imorn hur matten gick, nervöst:O :(



jaa ellerhur vad underbart med sommar:)





2009-05-18 @ 01:19:43
URL: http://vadfanskajagheta.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0