Pannkaksfrukost och en mus i kaffet

Idag gick jag upp tidigare, för jag och Lollo hade en pannkaksfrukost tillsammans, även om vi inte började samtidigt. Sofie stod och gräddade en massa pannkakor igår och det blev några över, så då kom Sanne och gav dem till oss. Så därför bestämde vi att vi skulle ha frukost tillsammans. Riktigt gott och mysigt var det! Och shit vad mätt jag är! :D




Sirap is da shit!

Sen satt jag i hallen och kollade medan Lollo gjorde sig klar. När hon var hemma i helgen köpte hon två par nya skor, riktigt snygga!




Hon hade även köpt en sådan halsduk utan några ändar som jag fick lov att prova! :P



Lollo är redo att sticka till skolan!

Nu sitter jag vid skrivbordet med Caspian och för en liten stund sedan fick han mig att börja gapskratta!
Jag har nämligen min älskade kaffemugg med mig och den stod nära min "pappershållare". Då ser jag ur ögonvrån att han har hoppat upp på högen med papper, står med båda framtassarna mot kanten av muggen och kollar ner i kaffet. Min första tanke var ju självklart..."Kameran, min kamera, var är min kamera.." Naturligtvis var ju den i andra sidan av rummet...
Medan jag sitter där och tittar på honom så doppar han ner nosen i kaffet, ingen aning om han drack av kaffet, men han doppade ner nosen och munnen i alla fall. Så himla gulligt!
Sådan matte sådan mus. Det ska bli min nya slogan...:D

Nä, nu ska jag plugga lite innan jag börjar den långa vandringen mot att bestämma vad jag ska ha på mig idag.

Ha det bra mina vänner!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0