What a day

Jag har haft en fullkomligt underbar dag idag vill jag lova!

Dregglat över snyggingar, klagat på visa divor som vägrar att ta av sig sina fula pälsmössor... Ja, jag pratar om dig Josh Herdman. Men jag förlåter dig eftersom du var snyggare i verkligheten än som Gregory Goyle!
Jag har sprungit runt och lekt groupie, och velat krama alla i min väg. Jag hade fyra pers som jag ville ta med mig hem och ha som prydnader i mitt rum. Robert Englund (en av mina nya stora idoler, sjukt häftig och jättetrevlig), Mike Edmonds (hur mysig och trevlig som helst), John Rhys-Davies (rolig och intressant) och sist har vi den snygge Bronson Pelletier (som jag krockade med....tihi).

Och för att förklara det hela lite mer...
Jag, mamma & Nikki har spenderat dagen i Köpenhamn på Science Fiction-mässa!
Och jag har fått autografer, så har även Nikki & mamma!
Vi har kollat på en massa roliga saker och kändisar och bara haft riktigt roligt.


Nikki gick och la sig tidigt igår, för att orka gå upp vid 7 på en lördag.

En överlycklig Nikki har precis fått Robert Englunds autograf


Robert Englund (Freddy Krueger) stryper Nikki. Han var riktigt rolig och charmig!

Mike Edmonds, vi var de första som fick autograf av honom och han var jättemysigt. Glad och energisk och hade jätteroligt åt att uttala våra namn korrekt...hihi

Josh Herdman, med sin jäkla mössa. Men jag kan inte förneka att jag blev lite intresserad när jag upptäckte att han satt och stirrade på mig... (Jag borde inte få vara i närheten av kändisar, så enkelt är det)

John Rhys-Davies, han var riktigt intressant att lyssna på faktiskt. Hans röst var så mörk och fängslande.

Sen fanns det ju andra människor att kolla på eftersom det var många som Cosplayade!











Bilder på våra autografer får komma imorgon eller senare ikväll, för nu känner jag att detta inlägg har blivit tillräckligt långt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0