Bilder ifrån helgen



Så här grön blev min tunga påvägen till Värnamo...

Jag och lille Skinny-pojken Gordon som jag var sugen på att kidnappa

Dessis mus har tröttnat på att bo i en papp-kartong och försöker gnaga sig ut

Bus-mus

Valpiga Koda, som säkerligen kommer att bli en snygg Collie

Puss på matte Titti

Snygge Koda

Mysige Whippeten Flingan

Flingan, Dessi och Bamse myser i soffan

Bamse slickar Flingan i örat

Mysige Alex

Flingan sover hos matte

Busungen Bamse som jag var helt kär i hela kvällen

Skinnybebisar diar mamma

Bamse <3

Söte Alex

Vi hade jätteroligt åt Flingans fläckiga kulor...(vilken humor va?)

Koda visar upp en typisk valp-pose!

Jag tar farväl av mitt äskade Värnamo och beger mig tillbaka till Halmstad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0