Filmtajm en lördagskväll. Med mys och vin

Såg att jag hade glömt att posta mitt inlägg... Så här kommer inlägget som jag skrev för några timmar sedan..:P

Så fort lollo har pluggat klart för kvällen ska jag sätta igång den här filmen:



Och så ska jag öppna min flaska med vin och sitta och smutta på det. Tänkte fråga om lollo också är sugen, för jag vet inte om det är så smart om jag sitter och dricker en hel flaska själv...
Fast filmen kanske blir suverän då! ;)
Mitt i en vampyr-attack kanske det kommer in en liten rosa elefant, eller varför inte en utomjording?
Hmm, ja tänk om man skulle sluka en hel flaska själv ändå?...hihi, nja kanske inte. Måste ju orka plugga imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0