Ska sitta vid mitt skrivbord igen!

Nu ska jag gå in på mitt rum och sätta mig vid mitt skrivbord för första gången på evigheter. Känner att jag behöver byta plats ifrån soffan, där jag annars bara gör en massa onödigheter. Behöver plugga och ska göra vad som krävs för att få mig att lyckas!
Behöver skriva klart TNA pappret så att jag har det avklarat och kan skicka in det, så att det bara är tentan kvar att oroa sig för. :)
Så nu sitter jag här vid mitt fina skrivbord i min sköna stol och skriver. Måste fortsätta med min uppgift!
Bye for now my friends!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Erkänn att du inte suttit där för att jag snott dsin skrivbordsstol haha :( fötrlåt darling.. Baaa lånna :D

2009-10-26 @ 18:36:07
URL: http://llojse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0