Äppeljuice med tranbär

Louise har nu lämnat Halmstad och är påväg till Båstad, för hon ska jobba där i helgen.
Själv sitter jag och dricker kaffe, äter jordgubbar och tar det lugnt.

Ikväll ska jag, Sanne & Sofie in till stan och gå på bio!
Inglourious Basterds är det som står på schemat, kvart över 9 ikväll.

När vi var och handlade efter skolan så passade jag på att köpa en nyhet ifrån BRAVO!
Äppeljuice med tranbär och som är full av nyttiga bakterier! Hon som stod och delade ut smakprov sa att nu behöver jag inte vara sjuk på hela vintern. Då svarade jag "Det kan ju vara bra så att man kan studera utan att behöva bli sjuk". Hennes svar blev "Precis, utom när det är prov förstås, då blir du kanske sjuk". Sen skrattade hon med hela ansiktet! Vilken härlig människa!


Den nya juicen, BRAVO Friscus

Kommentarer
Postat av: Nikolina

Var filmen bra?



PUSS O KRAM

2009-09-19 @ 01:10:45
URL: http://nikolinus.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0