Dags för lite slappe-tid

Nu har vi ätit och jag har även hunnit läsa de två kapitlen vi hade tills imorgon + lite småläxor. Så nu ska jag sätta mig med lite Singoalla som Sanne kom ner och gav oss (från henne & Sofie) och äntligen kolla på ett avsnitt av Xena. Har inte hunnit göra det ännu i det nya hemmet. :)
Louise sitter nu i köket och försöker plugga Kemi, vilket hon skulle börjat med vid 3...men det är inte alltid så lätt! Och nu hör jag att hennes mobil ringde, så det kommer väl ta lite extra tid att börja med Kemin....:P
Ooooh, det är hennes "date" som ringer.
Hihi, nä nu ska jag sluta lyssna på hennes samtal och umgås med min bäste vän...XENA! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0