Louise is on her way

Lollo ringde precis och berättade att hon skulle ta bussen hem vid halv två, vilket innebär att hon antagligen är tillbaka vid 3 tiden. Jag tänkte vara duktig och under tiden dammsuga lägenheten, diska och även städa marsvinsburen. Så att hon kommer hem till en ren och mysig lägenhet. Vad gör man inte för sin babe?
Tiden som blir över tänker jag använda till lite mer pluggande och även att sätta igång filmen Brokeback Mountain, som jag lånade av Sanne igår kväll.


Så här mysigt hade jag det igår när Sanne och jag kollade på Harry Potter.

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jaså?! Duger inte min Bulle? Nu förstår jag varför han var så ledsen! ;)

2009-09-06 @ 20:05:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0