En riktig mega-paus

Det blev en längre paus än vad jag hade planerat.
Halv 5 satte jag mig med mitt kaffe och kollade på sista avsnittet av Hipp Hipp och efter det blev det ett avsnitt av Xena. När det var slut så började jag att städa till marsvinen, Axe hjälpte till såklart...;) Han höll reda på busungen Xena som inte är rädd för något! Medan Eli satt stilla i huset som jag placerade på mitt golv, så sprang Xena runt på upptäcktsfärd. Hon hade ingen som helt respekt för varken mig eller stackars Axe. När jag stod och höll på och lassa spån så gick hon fram till mig och nöp mig i tån! Och Axe gick hon fram till medan han låg på golvet och kollade på henne. Han verkade tycka att hon var lite obehaglig för han reste sig upp och la sig i sängen istället...
När jag var klar så gick jag ut med Axe och slängde skräp. Väl hemma igen så la jag mig i badet och kollade på sista avsnittet av Saltön. Låg där i över en timme och när jag gick upp så var klockan kvart i 9. Så snabbt fram med en Avokado och lite Keso, sen bänkade jag mig framför tvn än en gång för att denna gången kolla på Wallander.
Och nu har jag varit ute med hunden och borde egentligen fortsätta att plugga, men får skjuta upp det till imorgon istället, eftersom jag ska upp klockan 6 i morgon då jag börjar kvart över 8...
Så jag behöver all sömn jag kan få!

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0