Maj daj

Idag hade vi labb mellan 8-12, fast vi fick sluta tidigare, för jag och guldis är värsta super-forskarna som blir klara snabbt och fattar ALLT! Eeeh, eller Guldis är i alla fall oh jag jobbade med henne och hon var väldig bra på att förklara, så jag fattade faktiskt vad det var vi gjorde. :D

När jag kom hem igen gick jag en sväng med älsklingen och sen käkade jag lunch. Sen fastnade jag framför tv:n och kollade på bl a Oprah, som handlade om män som antastat barn, och nu berättade hur de tänkte och varför det hände m.m. Mycket fängslande.

Nu hade jag tänkt att sätta igång med att jobba på projektarbetet innan de är dags för kaffe klockan 4. Längtar redan...:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0